• Gratis verzending vanaf € 25.-
  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis
  • Retourneren binnen 14 dagen

Klachten

Heeft u klachten?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u binnen 2 maanden na ontvangst van de bestelling een klacht indienen.

Uiteraard kan het voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet. Bijvoorbeeld; het vertoont na kort gebruik extreme slijtage, een knoop of rits is stuk of u constateert dat het artikel niet mooi blijft na wassen.

In al deze gevallen dient u een e-mail te sturen aan service@Oroblushop.be. Gelieve in deze e-mail het ordernummer en uw telefoonnummer te vermelden, zodat wij eventueel telefonisch contact met u op kunnen nemen.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond wordt verklaard.

Let op: wasvoorschrift

De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien u ervoor kiest of heeft gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.